Tres estudis amb la participació activa de l’Institut del Cor de l’Hospital Germans Trias i Pujol (iCor) es van presentar al Congrés 2025 de l’American College of Cardiology, organitzat a Chicago (Estats Units).
Entre més de 4.000 propostes de recerca científica, l’ACC 2025 va incloure al seu programa científic tres estudis de recerca duts a terme pel professor Antoni Bayés-Genís, director de l’iCor Germans Trias, i la Dra. Victòria Vilalta, metgessa adjunta de la Unitat d’Hemodinàmica i Cardiologia Intervencionista.
La Sessió Científica Anual de l’ACC és un dels congressos més importants en què cardiòlegs d’arreu del món comparteixen la seva recerca i discuteixen els resultats amb els millors experts internacionals.
A més, aquesta recerca de l’iCor es va publicar en tres de les revistes cardiovasculars més ben valorades del món: The New England Journal of Medicine, Jama Network i The Nature Medicine.
Podeu consultar la recerca als enllaços següents:
Ingesta liberal de líquids versus restricció de líquids en la insuficiència cardíaca crònica: un assaig clínic aleatoritzat (pel Prof. Antoni Bayés-Genís): https://lnkd.in/dEE5Yf4U
Dapagliflozina en pacients sotmesos a implantació transcatèter de vàlvula aòrtica (per la Dra. Victòria Vilalta): https://lnkd.in/dfAmZtkQ
Carboximaltosa fèrrica intravenosa en insuficiència cardíaca amb deficiència de ferro (pel Prof. Antoni Bayés-Genís): https://lnkd.in/dqzRnasZ